Margot de Jong

Uw interimmer op het secretariaat

Interim

Aan de slag in een hectische periode

Ligt er teveel werk door ziekte of zwangerschapsverlof van medewerkers? Is er veel werk ontstaan door een extra project of een reorganisatie.

  • Ik ben een teamplayer
  • Adviseur
  • Interimmer
  • Probleemoplossend
  • Frisse blik
Al jaren ben ik actief op het secretariaat. De basis van mijn secretariële carrière (1993) heb ik opgedaan bij de Aldi, Moret Ernst & Young en Driehoek Advocaten. Uit ervaring blijkt dat steeds meer opdrachtgevers mij weten te vinden omdat zij geloven in mijn kwaliteit, kennis en kunde. 

Al mijn ervaringen heb ik in 2016 samen kunnen brengen in mijn eerste opdracht als zelfstandige: het Vecht-College in Breukelen.

Interim

Gezamelijk gaan we aan de slag!

Uiteraard is een combinatie van mijn werk als adviseur en interimmer mogelijk. Het voordeel is dat ik als interimmer met een frisse blik naar de werkzaamheden kijk.

Ik ben Margot de Jong, woonachtig in Houten. Door mijn jarenlange ervaring als professionele managementondersteuner kan ik in korte tijd de problematiek op het secretariaat in kaart brengen. Samen met de medewerkers leg ik vervolgens de basis voor een effectieve en pro-actieve werkwijze.

Mijn opleiding in Lean Six Sigma, een methodiek om bedrijfsprocessen te verbeteren, is daarbij zeker van meerwaarde. Ik ben een groot fan van lean-werken; Doen wat er toe doet! De duurste uitspraak is ‘We doen het altijd zo’! Samen met de medewerkers onderzoek ik graag waarom het altijd zo gedaan wordt en of we het sneller, beter kortom efficiënter kunnen doen.

Gezamenlijk gaan we aan de slag met het vaststellen van de doelen voor jouw organisatie. Op basis daarvan verbeteren we de werkprocessen. Mijn missie is een secretariaat te creëren waar met passie voor het vak en respect voor elkaar wordt gewerkt aan zaken ‘die er toe doen.’

Zin in een kopje koffie? Neem contact op