Al 3 jaar uw interim office manager!
Drie jaar geleden heb ik mijn vaste baan opgezegd en ben ik voor mijzelf begonnen als interim Office Manager / Projectondersteuner / Management Assistent. Wat heb ik in deze periode leuke dingen mogen doen en wat voor een leuke dingen ga ik nog doen…!
Welke opdrachtgevers heb ik mogen ondersteunen
De afgelopen 3 jaar heb ik onderstaande opdrachtgevers ondersteund. Voordat ik voor mezelf begon ben ik onder andere actief geweest in het office management in de sectoren: consultancy, bankwezen, retail en advocatuur.
- Office Management Vecht-College;
- Bestuurssecretaresse Ned. Ver. voor Kindergeneeskunde (NVK);
- Projectondersteuner College Perinatale Zorg (CPZ);
- Management Assistent iMove Medical;
- Beleidsondersteuner NVK;
- SKMS Projectondersteuner NVK;
- Management Assistent CPZ;
- Projectondersteuner QMentum St Antonius Ziekenhuis;
- Recruiter Assistent St. Antonius Ziekenhuis;
- Bestuurssecretaresse Zorgcentrum De Wulverhorst;
- Secretaris Ned. Ver. van directie- en managementondersteuners (NVD)Management Assistent Combinatie Hoevelaken (BAM).
Wat kan ik voor jou als office manager betekenen?
Ligt jouw uitdaging bij het herstructureren van secretariaat? Laat mij jou helpen. Dit doe ik onder andere door het toepassen van lean en mijn kritische blik. Wil je vrijblijvend weten wat ik voor jou kan betekenen, neem dan contact op!
M: 06 – 425 85 913
I: www. officeserviceshouten.nl